در واقع، دارای رویه ها و مراحل خاصی است که قبل از پیاده سازی یک وب سایت، یکی دیگر را دنبال می کنند.

محتوای این صفحه علاوه بر آشنایی شما با این مراحل، راهنمای خوبی برای افرادی است که تصمیم به طراحی های سایت برای برند خود دارند.

ابتدا باید بدانیم که سه دسته کلی از انواع سایت وجود دارد: سایت های استاتیک، سایت های پویا و سایت های نیمه پویا.

  • سایت های استاتیک
  • سایت های پویا
  • سایت های نیمه پویا

در یک سایت استاتیک طراحی یک بار و بیشتر با استفاده از HTML، CSS و جاوا اسکریپت انجام می شود. در این نوع سایت ها معمولا تعداد تغییرات کم است و هر سال یک یا دو بار محتوا توسط یک طراح حرفه ای ویرایش می شود.

به دلیل کدنویسی نسبتا کم در طراحی های سایت استاتیک، سرعت دانلود آن بالاست و این امر تجربه کاربری را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد.

بنابراین، از نظر موتورهای جستجو مانند گوگل، احتمال بیشتری برای تایید و حضور در نتایج جستجو وجود دارد.

از نظر هزینه، سایت های استاتیک نسبت به دو نوع دیگر پویا و نیمه دینامیک نرخ پایین تری دارند. پیروی از اصول سئو در یک سایت استاتیک بسیار ساده تر از سایر انواع است.

نیازسنجی و برنامه ریزی طراحی های سایت

اولین و مهمترین گام برجسته کردن الزامات پروژه است. سایت چه ویژگی هایی باید ارائه دهد و کاربر چه نیازهایی را باید برآورده کند.

اطلاعات ذکر شده همراه با استعلام مشتری در قالب پیشنهاد تهیه و مورد تایید طرفین می باشد. ریوال بر اساس پروپوزال دقیقی که تهیه شده است، فرآیند طراحی سایت را شروع و ترویج می کند.

تحقیق محتوایی

تیم فنی پس از نیازسنجی و دریافت استعلام از کارفرما، مطالب جمع آوری شده را بررسی و تجزیه و تحلیل کرده و بهترین راه را برای ارائه آن در سایت ارائه می دهد.

این محتوا ممکن است شامل متن، تصاویر، لوگوی کسب و کار، اطلاعات تماس، متن در مورد ما، لیست و نمونه محصولات، خدمات، رنگ شرکت و ... مدیر پروژه مربوطه در ریوال آنلاین ایده ها و نتایج تجزیه و تحلیل را با کارفرما به اشتراک می گذارد و در صورت توافق طرفین. ، اجرای طرح اصلی به تیم طراحی محول خواهد شد.

طرح لاشه اصلی

طراحی گرافیکی اولیه یک وب سایت یا اسکچ اولین گام در روند طراحی سایت است.

در این مرحله تمامی صفحات سایت مانند صفحه اصلی درباره ما، تماس با ما، وبلاگ و سایر بخش های سایت به صورت طرح اسکچ ساخته می شود و آنچه را که کاربر باید ببیند نمایش می دهد.

سپس مدیر پروژه و مشتری بر روی این نمونه ها توافق می کنند و مرحله طراحی اصلی آغاز می شود.