پروژه آمار دبیرستان ,پروژه آمار , پروژه آمار دوم دبیرستان , پروژه آمار رایگان , دانلود پروژه رایگان آمار , تحقیق آماری , پروژه آماری

۲ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

فروشگاه اینترنتی استوت کجاست؟

فروشگاه اینترنتی استوت یک فروشگاه آنلاین ایرانی است که در زمینه فروش محصولات متنوعی از جمله سوپرمارکت، لوازم خانگی، دیجیتال، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره فعالیت می کند. این فروشگاه در سال 1396 تاسیس شد و از آن زمان تاکنون به یکی از محبوب ترین فروشگاه های آنلاین ایران تبدیل شده است.

دفتر مرکزی فروشگاه استوت در شهر تهران، ایران واقع شده است. این دفتر شامل بخش های مختلف مدیریتی، پشتیبانی، انبارداری و حمل و نقل است. فروشگاه استوت برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود، دارای یک شبکه گسترده از انبارهای توزیع در سراسر ایران است.

فروشگاه استوت محصولات خود را از طریق پست یا پیک به سراسر ایران ارسال می کند. هزینه ارسال محصولات این فروشگاه بسته به وزن و مسافت متفاوت است. فروشگاه استوت همچنین امکان پرداخت درب منزل را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

فروشگاه استوت دارای یک وب سایت و اپلیکیشن موبایل است که از طریق آنها می توان به محصولات این فروشگاه دسترسی داشت. وب سایت و اپلیکیشن موبایل فروشگاه استوت از طراحی کاربرپسند و امکاناتی مانند فیلتر محصولات، مقایسه محصولات، نظرات مشتریان و غیره برخوردار هستند.

فروشگاه استوت دارای یک برنامه وفاداری است که به مشتریان این امکان را می دهد تا با خرید از این فروشگاه امتیاز کسب کنند و از این امتیازات برای خرید محصولات بعدی خود استفاده کنند.

فروشگاه استوت با ارائه محصولات متنوع، قیمت مناسب، خدمات عالی و پشتیبانی 24 ساعته توانسته است به یکی از محبوب ترین فروشگاه های آنلاین ایران تبدیل شود.

در اینجا چند مثال از محصولاتی که در فروشگاه استوت به فروش می رسد آورده شده است:

  • محصولات سوپرمارکت: مواد غذایی، نوشیدنی ها، محصولات شوینده، محصولات آرایشی و بهداشتی و غیره
  • لوازم خانگی: تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، لوازم برقی کوچک و غیره
  • محصولات دیجیتال: گوشی های هوشمند، لپ تاپ، تبلت، دوربین های عکاسی و فیلمبرداری، لوازم جانبی دیجیتال و غیره
  • پوشاک: لباس های مردانه، لباس های زنانه، لباس های بچه گانه، کفش، کیف و غیره

فروشگاه استوت همواره در حال تلاش برای بهبود خدمات خود به مشتریان است و در آینده نیز شاهد توسعه بیشتر این فروشگاه خواهیم بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ولی غلامی

ویزای تحصیلی کانادا

انواع ویزای تحصیلی کانادا کدام است؟

ویزای تحصیلی کانادا در دو دسته ویزای دانشجویی و ویزای دانش آموزی قرار می‌گیرد:

  • ویزای دانشجویی: این نوع ویزا برای متقاضیان بالای ۱۸ سال که قصد تحصیل در کالج‌ها و دانشگاه‌های کانادا را دارند، صادر می‌شود. 
  • ویزای دانش آموزی: این نوع ویزا برای متقاضیان زیر ۱۸ سال که قصد تحصیل در مدارس کانادا را دارند، صادر می‌شود.

نحوه اقدام برای هر دوی این ویزاها یکسان است ولی شرایط و مدارک لازم برای آنها تا حدودی متفاوت است که در ادامه مقاله آنها را توضیح می‌دهیم. 

شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا چیست؟

برای اقدام جهت ویزا تحصیلی کانادا باید شرایط مورد نیاز آن را داشته باشد. چه بالای ۱۸ سال سن داشته باشید و متقاضی ویزای دانشجویی باشید و چه فرزند زیر ۱۸ سال داشته باشید که هدف او تحصیل در مدارس کانادا باشد، لازم است شرایط زیر را داشته باشید تا اداره مهاجرت کانادا برایتان ویزا صادر کند:

شرایط اخذ ویزای دانشجویی کانادا

  • از یکی از دانشگاه‌ها یا کالج‌های معتبر کانادا دارای شماره DLI پذیرش داشته باشید؛
  • از لحاظ مالی در شرایط خوبی باشید و بتوانید شهریه تحصیلی و هزینه زندگی حداقل یک سال را پرداخت کنید و به صورت تمکن مالی آن را به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهید؛
  • در کشور مبدأ تای⬇️ کافی داشته باشید؛
  • آفیسر⬇️ اداره مهاجرت را قانع کنید که تحصیل در مقطع و رشته مورد نظر در کانادا مزایا و تاثیرات مثبت بسیاری در آینده شما دارد به طوری که در کشور خود نمی‌توانید به آن اهداف برسید؛ 
  • آفیسر اداره مهاجرت کانادا را قانع کنید که ماندن شما در کانادا موقت خواهد بود و پس از پایان تحصیل این کشور را ترک خواهید کرد. 
  • از لحاظ جسمی سالم باشید؛
  • سوء پیشینه نداشته باشید.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ولی غلامی