اجاره اتومبیل

اجاره خودرو جایگزینی برای خرید خودروی جدید با مبالغ هنگفت است، این امکان را به شما می دهد تا بدون نگرانی از افزایش هزینه ها، مدل جدیدی را امتحان کنید

کرایه اتومبیل مزایای زیادی را ارائه می دهد، از نظر: صرفه جویی در زمان و تلاشی که در حمل و نقل عمومی هدر می رود، علاوه بر صرفه جویی در هزینه هایی که در استفاده از تاکسی های زیاد هدر می رود، ناگفته نماند احساس راحتی و ایمنی هنگام گرفتن خودروی شخصی که در آن می توانید ده ها خودرو پیدا کنید.

بعلاوه آن؛ برخی از شرکت های اجاره خودرو مزایای رزرو زودهنگام را ارائه می دهند، اگر با تاریخ سفر یا جلسات کاری خود آشنا هستید، حتماً زودتر ماشین را رزرو کنید تا از تخفیفات رزرو زودهنگام برخوردار شوید، زیرا می توانید با قیمت های ویژه خودرو و بسیار کمتر از قیمت بازار تهیه کنید.

مزایای اجاره ماشین

          در مقایسه با خرید خودرو، ماهانه هزینه کمتری پرداخت خواهد کرد 

          رانندگی مداوم با ماشین های جدیدتر

هنگامی که به جای خرید یک ماشین کرایه می‌کنید، با جدیدترین مدل‌های برند مورد علاقه‌تان میتوانید رانندگی کنید.

          اجاره خودرو مشکلات کاهش ارزش خودرو

وقتی یک ماشین جدید می‌خرید، می‌تواند مقدار قابل‌توجهی از ارزش خود را در لحظه‌ای که یکی از قطعات آن را تعویض میکنید، از دست بدهد، اگر قبل از پایان سال اول تصادف یا خرابی داشته باشید، با فرض اینکه حتی بتوانید آن را دوباره به کار بگیرید، گاهی اوقات تا 10 درصد قیمت فهرست شده خودرو هزینه دارد.

اجاره ماشین این نگرانی را از بین می برد، شما همیشه اگر چیزی خراب شد به دلیل اینکه ماشین را اجاره می کنید، تحت پوشش هستید، به این معنی که اگر اتفاقی بیفتد که تقصیر شما نیست، فروشنده یا سازنده مشکل را اصلاح می کند. برخی از قراردادها در ازای این ویژگی شرایطی دارند، بنابراین باید شرایط و ضوابط قرارداد را به دقت بررسی کنید.

          از مشکلات استهلاک خودداری کنید

در طول چهار سال اول مالکیت، خودروی جدید حدود 60 درصد از ارزش کل خود را از دست خواهد داد، معمولاً یک چهارم مبلغ استهلاک بلافاصله اتفاق می‌افتد.

انواع وسایل نقلیه

هنگام خرید یک ماشین جدید، تصمیم شما اغلب بر اساس توانایی مالی شما محدود می شود. با این حال، در اجاره خودرو این مورد مهم نیست زیرا شرکت های قدرتمند اجاره خودرو مجموعه ای از خودروهای لوکس را ارائه می دهند که مشتریان می توانند اجاره کنند. از ماشین‌های کنترل دوگانه گرفته تا ماشین‌های تهویه‌کننده، مینی‌بوس‌ها تا ماشین‌های اسپرت لوکس و مدل‌های جالب، راهی برای برآورده کردن نیازهای شما وجود خواهد داشت.

          انتخاب یک شرکت اجاره خودرو قابل اعتماد

انتخاب شرکت اجاره خودرو مناسب یکی از مهم ترین مواردی است که هنگام اجاره خودرو باید به آن توجه کنید، زیرا باید در شبکه های اجتماعی جستجو کنید و علاوه بر آگاهی از نظرات قبلی، از کیفیت و تجربه شرکت اطمینان حاصل کنید. مشتریان، برای اطمینان از اعتبار شرکت و رویکرد آن نسبت به مشتری در حین ارائه خدمات

 

          قرارداد و بیمه را با دقت بخوانید

بسیاری از افراد اغلب قراردادهای اجاره خودرو و اسناد رسمی مربوط را که شامل تمام جزئیات اجاره خودرو از نظر انتظارات شرکت و موارد مربوط به تحویل و غیره است نادیده می گیرند، بنابراین باید دقت شود که قبل از امضای قرارداد، آن را به خوبی مطالعه کنید. و دریافت خودرو و باید در اجاره خودروهای بیمه شده دقت شود زیرا خودروهایی که بدون بیمه هستند در هنگام تصادف یا غیره بودجه بسیار بیشتری دارند.

 

          اجاره نکردن ماشین های قدیمی

اگر مایل به اجاره خودرو برای مسافت های طولانی یا مسافرت هستید، حتما خودروهای قدیمی را اجاره نکنید، زیرا خودروهای جدید نزدیک به صفر ایمن تر و راحت تر هستند و کمتر در معرض مشکلات فنی و جاده ای هستند.