دلایل اجاره خودرو

در این مقاله قصد داریم به یکی از دلایل بسیار محبوب اجاره خودرو در ایران، یعنی اجاره خودرو برای مسافرت بپردازیم.

ممکن است بعضی از مردم تصور کنند استفاده از خدمات اجاره مخصوص افراد مرفه است اما کاملا در اشتباه هستند ، زیرا یکی از دلایل اجاره خودرو عدم توانایی خرید خودرو شخصی می باشد و به همین دلیل اجاره ماشین یا رنت خودرو درواقع اقتصادی ترین راه حل رفع نیازهای خودرویی می باشد.

اجاره خودرو برای مسافرت

از بهترین و محبوب ترین راه های مسافرت مخصوصا سفرهای خانوادگی ، سفر با خودروی شخصی می باشد. راحتی استفاده ، شخصی بودن وسیله نقلیه ، امکان انتخاب ساعت حرکت ، محل توقف های بین جاده ای و ... این سفرها را به انتخاب اول افراد بسیاری تبدیل کرده است.

اجاره ماشین برای سفرهای کوتاه و بلند مدت در داخل و خارج از کشور محل زندگی یک تجربه بسیار فوق العاده است. چه مسافرت برای تفریح و گردش باشد یا یک مسافرت یا ماموریت کاری!

نکته مهم این است که دقیقا به مکانی که میخواهیم و در هر زمانی که می خواهیم برسیم و این فرصت را داشته باشیم تا به طور مستقل (برخلاف سفر با وسایل نقلیه عمومی) در هر قسمت از مسیر به کاوش محیط و طبیعت اطراف بپردازیم و چیزهایی را ببینیم که در سفر با وسایل نقلیه عمومی امکان ندارد.

 انتخاب خودرو اجاره ای در زمان هایی که ماشین شخصی شما در تعمیرگاه است

همه افرادی که قصد مسافرت با خودروی شخصی دارند حتما قبل از شروع سفر به سرویس خودرو می پردازند تا وسیله نقلیه در میان راه خرابی خود را نشان نداده و همه برنامه ها را خراب نکند. گاها در این سرویس ها متوجه ایراد بزرگی در ماشین می شوند که درصورتی که بدون توجه به آن سفر خود را آغاز می کردند بی شک اتفاقات خطرناکی می افتاد. در این حالت اگر نخواهید کلیه برنامه های خود را عقب نیندازید اجاره خودرو بهترین راه پیش روی شماست ، مخصوصا که تمام خودروهای ناوگان های موسسات کرایه خودرو قبل از تحویل به مشتری عیب یابی و سرویس می شوند و دارای بیمه کامل هستند.

وقتی که شما برای فقط یک یا دو روز به دنبال یک راه مقرون به صرفه و البته مستقل هستید، اجاره خودرو از قرض کردن آن خیلی بهتر است.

 

 با اجاره خودرو از هزینه های اضافی جلوگیری کنید

این موضوع مخصوصاً در اجاره خودرو برای مدت طولانی اهمیت بیشتری پیدا می کند. بخش عمده ای از صرفه جویی در هزینه های شما مربوط به هزینه سوخت است ، زیرا مسلما خودروهای اجاره ای که همیشه جز جدیدترین ها مدل ها هستند مصرف سوخت بسیارکمتری دارند، همچنین شما ملزم به پرداخت هزینه های بیمه اتومبیل و سرنشین ها نیستید.

 

با هر بار اجاره یک خودرو جدید را امتحان کنید !

شرکت های کرایه خودرو برای رضایت مشتریان خود طیف گسترده ای از خودروها ، اعم از لوکس یا اقتصادی را به ناوگان خود اضافه می کنند. این خودروها در رنگ های متفاوت نیز موجود هستند که این هم خود به تنوع خودروها می افزاید و گستره انتخاب شما را افزایش می دهد.

بنابراین شما می توانید هر بار که نیاز به اجاره خودرو دارید یکی از خودروهایی که علاقه شدیدی به امتحان کردن آن دارید را اجاره کنید و از تجربه رانندگی با آن لذت ببرید.

همچنین بدون درنظر گرفتن اینکه شما از نظر مالی نیز توانایی خرید خودروی لوکس رویاهای خود را داشته باشید یا خیر ، حتما می دانید این خودروها برای استفاده روزمره خیلی کاربردی نبوده و شما نمیتوانید همیشه و در هر جا از آنها استفاده کنید. بنابراین به راحتی میتوانید در هر زمان که نیاز به یک خودروی بسیار لاکچری دارید به طور موقت آن را اجاره کنید.

  امنیت شما و چمدان هایتان !

مسافرت با وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس یا قطار نه تنها دارای معایبی مانند انعطاف پذیر نبودن ساعت حرکت ، مسیر انتخابی ، ساعت های توقف در جاده ، شلوغ بودن ، سر و صدای اضافه و ... بوده بلکه ایراد بزرگتری به نام عدم امنیت وسایل شخصی شما نیز در میان است.

البته که در سفر با وسایل نقلیه عمومی شما اجازه بردن همه وسایلی که لازم دارید را نداشته و باید خیلی سبک تر از مواقعی که در وسیله نقلیه شخصی هستید سفر کنید ، اما موضوع اصلی نگرانی برای آسیب رسیدن به اموال شخصی ، سرقت و ... است. زیرا در هر توقف گاه ، موقع استراحت و یا ... امکان دارد شما وسایل و چمدان های خود را از دست بدهید ! در حالیکه در خودرو ، حتی ماشین اجاره ای به راحتی کلیه وسایلی که نمیتوانید حمل کنید را در ماشین گذاشته و آن را قفل می کنید !

همیشه میتوانید با اجاره یک خودروی مناسب و برنامه سفر غافلگیر کننده خانواده و دوستان خود را خوشحال کنید. مسافرت های بین شهری کوتاه یا بلند مدت ، ماه عسل رویایی ، حتی ماموریت های کاری از بهترین زمان هایی که شما می توانید ماشین مورد علاقه خود را اجاره کرده و یک سفر لذت بخش داشته باشید.